torsdag 20 december 2007
Idag hittade jag tre jättefina julklappar till tre av mina lyckliga närstående. Julklappen till mamma blev jag riktigt nöjd med, men den kan jag ju inte skriva här eftersom jag vet att hon läser bloggen!

Sen julklappar till twinsen, men de kan jag såklart inte heller skriva här eftersom dom också läser. Tråkigt va? :/ Jag vågar nog inte ta risken...

De resterande klapparna ska jag ta och fixa imorrn, blir nog av att åka till Nacka Forum då. Måste hitta en svart kjol, men jag lyckas bara inte. Hittar ingen snygg någonstans. Jag vill ha en kort, svart ballongkjol med hög midja, men jag har gett upp hoppet på det. Så jag letar bara efter en kort, svart kjol just nu. Någon som har sett en sådan?

Etiketter: ,

posted by Ohlachocolat at 22:48 |
2 Comments:

At 21 december 2007 kl. 09:21, Anonymous Anonym said........
Kan du inte säga första bokstaven?
 

At 21 december 2007 kl. 11:03, Blogger Ohlachocolat said........
Nä nä nä!